Utmaning.

Finns en första gång för allt.
Så här kör vi en utmaning.

1. Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förr?
Smakde på flera olika rätter som jag aldrig smakat förr. typ?

2. Höll du några av dina nyårslöftn?
Jag tror inte jag hade nått ?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
jepp.

4. Vilka länder beöskte du 2011?
Jo men jag var väl i England ( London ) och Spanien ( Barcelona )


Barcelona


Chilla i London för att gå och se Cinderella.

5. Var det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
Parkhäng!

6. Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
Nyårsafton? Man kommer väl alltid ihåg den dagen? Annars vet jag inte? Är inte så bra på sånt.

7. Vad var din största framgång 2011?
eeeehm.. Jag .. ja..

8. Största misstaget?
Jag gjorde väl lite små fel här och där men inget stort så sorry... Kanske köpte för många skor?

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja.. en visdomstand började väl bråka men thats it.

10. Bästa köpet?
USA Biljetten! :)

11. Vad spenderar du mest pengar på?
Skor, Smink och kläder.

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Då biljetterna till USA var bokade.. då var jag glad!

13. Vilka sången kommer alltid påminna dig om 2011?
Njaaa Inga direkt.. Hände inte så mycket det 2011.

14. Vad önskar du att du gjort mer?
Parkhäng? Hängt med polare. Vart ute och gjort saker..Det vart lite väl mycket häng i soffan.

15. Vad önskar du att du gjort mindre?
Legat hemma i soffan!

16. Blev du kär under 2011?
Haha blir alltid kär när jag ser den här mannen!


<3

17. Favoritprogram på TV?
Njaaa.. Men vi körde en hel del Weeds och Prison brake. <3

18. Bästa boken du läste 2011?
the heroine diary - Nikki Sixx

19. Största musikaliska upptäckten?
Var lite dåligt med sånt men måste väl svara Lana Del Rey som Nina skrev om för inte så länge sen.

20. Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag vaknade hemma i Sverige/Stockholm hos mina föräldrar. Åkte in till  City och shoppade med min pojkvän. Jag fick gå vart jag ville utan att han gnällde.. Sen bjöd han mig på middag.  <3

21. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Klart det finns.. Jag satt inne för mycket helt enkelt.

22. Vad fick dig att må bra?
Sånt här...Sånt som bara han kan kan...
Komma och grisa och kramas. Så där plötsligt och oväntat.





23. Vem saknade du?
Vem är en lite för svår fråga..  Men vilka..
Ja det är alla vännerna från Stockholm och familjen.

24. Har du något nyårslöfte inför år 2012?
Ja fast det har jag redan brytit. Tänkte försöka hålla mig undan från godis och typ potatis, bröd och skit.
MEN (!!!) ... jag undviker det ganska bra och tänker mig för när jag är i butiken.
Vi säger att mitt nyårslöfte är att bli sundare, leka mer med vänner och hålla mig borta från soffan!












Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi potatis pasta ris och bröd är bannlyst här hemma =) Samma sak med godis läsk och annat flottigt. En pizza får man dock unna sig om man är bakis

2012-01-09 @ 00:12:39
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: ninaoscarsson

Den var på en aktion typ tradera fast engelsk.. vill också veta var den finns! :S

2012-01-09 @ 13:08:23
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jooo det var ju ganska svårt som sagt, idag är det step som gäller haha!



saknar dig mest!

2012-01-10 @ 13:15:51
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0