Sista supen.

Innan resan så kommer jag inte att gå ut nå mer! Inte för att jag var bakis eller så men nu är det dom sista slantarna som ska sparas.
Jag drack inte så mycket som vanligt så mådde ganska bra i kroppen dagen efter. Men det vart några glas mer än vad jag är van vid och det märker jag på bilderna.. haha fylle blick!


Var ute och firade Tommy som fyllde år! Ett gammalt kompis gäng var samlat! Nostalgi snack och bara jäs.
Hade sjukt trevligt iaf! Det är stunder som såna här som jag märker hur mycket man saknar mina pojkar!
Synd bara att Daniel inte var med. Då hade ligan vart pörfa!


Tommy, go och glad!


Roberto, Daffen och jag.



Träffade på Kalle!



Asså.. ja?


Sen blev det golv häng för hela slanten! Festival sugna lirare. Å mycket gammalt festivalsnack blev det <3


Om bara Daniel kunde vart med...



<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haaa åh vad fint! Saknar!! <3

2012-03-01 @ 03:45:17
URL: http://suzieq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0