Jävla kryddskåp!

För en timme sen städade jag bestick lådan och tänkte sen ta kryddskåpet.
Men tänkte unna mig en promenad först innan solen försvinner.

Kollade ut genom fönstret och började sen städa i det där jävla skåpet. ( Jag ska alltid börja städa när jag är på väg ut )
Så jävla vidrigt säger jag. Kan man bo så här? USCH!
Honung överallt. 4 flaskor med slumpar i.  Kryddlocken var inte påskruvade så kryddor åkte ur.

Gissa vad som händer sen...Skulle lyfta ur en honungs burk.. tar tag i locket ( det är innan jag förstod att locket inte satt fast ) och hela skiten åker ner i golvet! TACK MATS!!!!!
Gissar på att det bara är du som använder honung.

Aja... skiter i att gå ut. Forstätter städa!
Det här ska han få igen för.. ska ladda ner nån typsik tjej film och tvinga han se skiten!

// Arg städ tant.

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha arga städtanten, låt Mats städa då

2012-02-16 @ 10:24:34
URL: http://linkansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0