Winter land

Idag var jag och Mats ute på en lång promenad med Max. Btw.. vi är hemma hos mig i Stockholm just nu
Det är så sjukt mycket snö här, älskar det!
 
I Oslo ser det bara skitigt ut men här är det bara nån minusgrad kallt och helt vitt och fint överallt!
Fick en riktig julkänsla igår när vi var över hos mormor och firade jul.
 
Nu ligger jag och Mats nere på rummet och grisar, väntar på att maten ska bli klar. Känns inte direkt som om vi behöver mer mat...
 
Max och Mats <3
 
 

Det här är bara några minuter innan vi möter lite folk. Max är det fegaste hunden ever! Dom vill hälsa lite och Max backar bak, kollar efter vart han ska springa och löper!!! Jag håller i kopplet och flyger efter honom och glider på rygg 5-6 meter innan jag släpper kopplet och ser Max försvinna. Sen ser jag Mats springa efter och försvinner in i skogen och jag ligger kvar på backen och asgarvar. Jag undrar vad dom där människorna vi träffade tänkte....
 

Kommentarer
Postat av: frida

myyyys, vi ligger magsjuka här tyvärr =/

Svar: Usch vad tråkigt :( hoppas ni blir bättre!
Tweak

2012-12-27 @ 11:11:14
URL: http://linkansfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0