Då var det klart!

Yes box. Nu har Mats och jag vart och skrivit på kontrakt för våran första egna lägenhet. Vi har alltid bott med en eller flera och nu var det dags att fixa någonting eget.
Jag är riktigt nöjd med den här, den är helt ny och vi är dom första som kommer bo där.
 
Vi har bott i så många gamla lägenheter som har haft otroligt dålig standard så det här känns som rena lyxen!
 
1 Feb flyttar vi in, jävlar vad jag längtar.
 
bjussar på två grusiga mobilbilder från lägenheten, gissar på att föräldrarna är sugna på att se hur det ser ut. Så här har ni mami och papi...Bättre och fler bilder kommer om 2 månader.
 
Stort badrum!
Tvättmaskin och torktumlare sätts in innan vi flyttar in.
 
Och en del av vardagsrummet. ( kolla in balkongen... STOR! Lika ljupt som  vardagsrummet)

Kommentarer
Postat av: frida

Men ta mig tusan vad nice =) kul för er, sista flytten på ett tag nu eller =)

Svar: Det blir det nog. orkar inte flytta mer! Det känns som att det är ett stort steg för vårat förhållande också. :) ska bli så kul :D
Tweak

2012-12-12 @ 11:10:10
URL: http://linkansfru.blogg.se
Postat av: Amanda Malm

Yay faan vad kul! Vilket nöje att få inreda allting sen, from scratch! :D
Jag antar att du stannar i Oslo ett tag till va? Haha. Tänk om man visste det när du lämnade oss i sthlm för massa år sedan, att du typ aldrig skulle flytta tillbaka!
XXxx

Svar: Ja det ska bli sjukt kul. Fast det kommer bli ganska sterilt och halvtråkigt men det är precis vad vi behöver efter att ha bott med äckliga möbler och ruttna lägenheter ^^
Haha ja tänkt om man visste det. Jag som bara skulle vara borta max ett år.
Men hur länge stannar du i Australien? :)
<3
Tweak

2012-12-13 @ 02:24:06
URL: http://amandamalm.com
Postat av: nina

Åh det kommer blig SUPER bra!! Så himla kul :)
Ser fram emot en inflyttningsfest! ;)

GRATTIS TILL ER BÅDA!

2012-12-13 @ 03:58:02
Postat av: Anonym

men gaaaaaah så fiiiiin! jag vill komma nu!!!!!!!!!!
<3 <3 <3

2012-12-14 @ 20:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0