Weekday fest

Igår gick jag och Louise på fest. Weekday fest.
Massa mingel,  shopping och en hel del alkohol!!! Gratis är gott eller vad säger man.
Vi började hemma hos mig med å dela på en flaska rött, sen åkte vi in mot festen! Söta Tobias stod och delade ut välkomstdrinkar och vi hade turen med att vara först in så vi fick en goodiebag! 200 NOK presentkort och ett halsband. Fick även matlåda, som blev fantastisk fyllemat på vägen hem. ( Jag snodde även Lojsans matlåda )
 
Tack Louise och Weekday för en fantastisk kväll.
 
Snyggot själv.
 
Obligatoriska spegelbilden.
 
<3
 
 
Tobelito!
 
Sen drog vi vidare till Jaeger som fortsatte festen.
 
 
Sen när jag började tappa glas i golvet kände jag att det var dags att gå hem. LIte för mycket av det goda. Men på ett fint sätt ;)
 
När jag kom hem hade min underbara pojkvän lagt fram Bakis tabletter åt mig. Tur var väl det. Drack även resorb innan vi gick ut. VÄGRA VARA BAKIS!

Kommentarer
Postat av: therese thunell

haha jag kan se det framför mig när du börjar tappa glas! haha tur att inte jag var med jag hade ju vart askalas säkert kissat på golvet eller nåt! Det ser iallfall ut som ni haft en toppenkväll!!!

Svar: Det blir lite mycket av det goda men vi hade verkligen super kul! Förstår att du inte hakade på då du skulle jobba dagen efter. jag fick som tur var en öl direkt när jag kom till mitt jobb så det ordnade juh upp sig direkt :)
Tweak

2012-08-24 @ 13:42:14
URL: http://www.theresethunell.blogg.se
Postat av: therese thunell

hahaha! ditt jobb är ju bäst! =)

2012-08-24 @ 14:26:23
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0