Swamp n zoo

Fantastiskt att vakna upp i en stor och skön säng. Jag är glad att vi stack iväg från det där white trash stället.
Det jobbiga nu är att åka här ifrån. Jag vill verkligen stanna. Det var hur mysigt som helst. Men det kommer fler fanastiska ställen.
Sitter och äter frukost och njuter av utsikten. NICE.
Vi bestämde oss för att dra på zoo. Mats älskar att gå på zoo så det passar bra att vädret var lite ostabilt. Slipper man missa en dag på strander menar jag ;)
Den här myskorven satt och flörtade med mig.. Han fixade till håret och hade sig när jag skulle ta kort.
Myskorv!
Han där bakom gick och pillade in ett finger och gav sin kompis där fram några rejäla tung kyssar i baken.
Ganska sjukt att se.
Jag vill ta hem dig!
<3
Vi såg även massa andra djur och chillade runt.
En perfekt förmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0