Strandhäng

Hörde att det snöade i Stockholm. Hur är det i Oslo?
Vi har det i alla fall sjuuukt bra här på stranden.. bara så ni vet!
Mats prövade på att surfa! Det var visst inte så lätt som det såg ut att vara men han lyckades komma upp 2 ggr under timmen han hade brädan. Jag hade på mig helt fel bikini och hade ingen direkt lust att visa mina bröst för hela stranden så jag stannade kvar och chillade. Lite synd men men...
Mats leker säl
Vi drog till Hard Rock Cafe
Långa armen!
Eftersom att det är så sjukt varmt så blir vi typ inte hungriga. Vi äter frukost och sen ett mål till, mer orkar man inte. Den här dagen ville vi lyxa till det med förrätt.  Asså kallar dom det här förrätt?!? Jag åt upp ett litet hörn på den där tallriken sen väntade jag in varmrätten som inte var mycket mindre den.
NO MORE FÖRRÄTT!!
Redan vid förrätten frågade jag efter en Doggie bag för jag satt bara och tittade på maten och undrade vart jag skulle börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0