Hemma bra men borta bäst

Tadaaaa... Här kommer ett litet inlägg.. Sitter inte direkt vid datan så ofta så det kommer ta ett tag mellan uppdateringarna. Tänkte bjussa på lite pics från första dagen då vi bara låg vid pool kanten på hotellet och längst stranden.
Vi är... eller ja.. jag är blekast i stan, Mats börjar se ut som en tomat fast jag tror inte att han ser det själv. Haha.
Nä men som sagt.. lite pics kommer lastat.. Nu ska vi ut och käka middag!
Mats chillar längst ner i pool kanten.
Jag är typ blekast på stranden... om man inte räknar med britterna.
Lunch i skuggan... NICE.
<3

Kommentarer
Postat av: Malyn

Snygg du e :D ser helt otroligt härligt ut där. Jag blir så ressugen så jag tror jag dör! :D Kramar

2012-04-08 @ 12:01:42
URL: http://rockdagboken.blogg.se/
Postat av: frida

Stackars dig som är i värmen och är blekast .... Buhuuuu (ironin flödar) Vi kan byta plats om du vill.



Vill se fler bilder raring!!!

Blir en dejt sen när ni är hemma så jag får se ALLT!

2012-04-08 @ 20:17:01
URL: http://linkansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0