Pillow fight!

Hade det så fantastiskt kul igår.
Nina, Christiane och Peter kom förbi. Liten förfest som vart super lyckad.
Vi satt och chillade, bara snacka skit och pyssla lite. Plötsligt kommer kameran fram och kuddar börja flyga. Vi hade så otroligt kul. Kommer inte ihåg när jag hade kuddkrig senast.

Sen vart klockan 1 (!) och vi kom på att vi kanske skulle gå ner på stan en sväng.

Jag förstår egentligen inte...men varför går man från förfesterna? Det är juh dom som är roligast!
Aja.. ut på krogen far vi. Mötte upp lite folk och drog sen vidare på efterfest.

Lyckad kväll!


Peter

Nina

 

Christiane

 

 

pillow fight and blue hair! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggingar! var blixten bra?

2011-09-25 @ 17:52:59
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: therese

ja den är riktigt bra! =) du får investera i en sån!

nja den har varit så typ hela tiden om man tar flera bilder snabbt på raken så funkar den inte på vissa.....

2011-09-25 @ 18:41:23
Postat av: therese

man kände sig lite som kalle anka i dem bara och jag har ju grymt stora fötter så de ser ganska stora ut...vet inte om jag gillar dem....

2011-09-26 @ 17:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0