MAX, no more...

Kom hem från Stockholm igår. Fy fan vad trevligt vi hade det. En riktigt lyckad resa. Kanske kommer lite bilder sen... Igår när vi åkte hem tänkte vi att vi skulle stanna förbi MAX för att äta lite, vi som har älskat MAX. Men nu har jag märkt att jag gillar nog inte MAX längre. Eftersom jag inte äter rött kött så blir det lite enformigt att äta på såna ställen. Same same hela tiden. Har prövat deras kyckling burgare men den var blöt och slabbig. Falafel burgaren tyckte jag inte heller vad nån hitt. Vego burgaren är jävligt god men som sagt.. same same..

Nästa gång jag är i Sverige och ska käka längst vägen.. då blir det fane mig Sibylla eller Sandy's.

På tal om annat.. köpte mig ett nytt objektiv till kameran idag. Jävligt nyfiken på det. Har hört mycket bra om det och för det priset .. Asså.. Bra pris. 849 NOK!



Nej .. Men om man ska ta och försöka jobba lite.
Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå jag vill leka med dig NU!!!!! fan så bra med objektivet vi måste testa!! ta massa bilder och sminka asmycket!!!! =)

2011-09-12 @ 14:29:21
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: therese

ja det borde vi absolut ha, vore asmysigt ju! =) förresten ni borde komma hit i oktober, ska kolla datum minns inte riktigt men då ska våra grannar bort och vi tänkte låna deras stoora ute jacuzzi! kom å drick öl,drinkar å myyyys!

2011-09-12 @ 15:48:56
Postat av: Sylvia

För det priset är det jävligt bra måste jag säga. Har likadant.

2011-09-12 @ 20:30:30
URL: http://syliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0