ZZzzZZ... dags att börja träna!!

Vilken pojkvän man har då.. Jag kommer hem efter en otroligt stressig dag på jobbet. helt slut och självklart väldigt trött.
Jag förstår inte vad det är med mig nu för tiden... Jag är trött hela tiden. jag har ingen lust att göra nånting och folk måste typ dra upp mig ur soffan. Idag gjorde Mats precis det... drog mig upp ur soffan och upp till gymmet.
Jag har för mig att jag är så mycket piggare då jag gymmar men problemet är att all tid går då åt till träning.
Jobba extra och gymma 2-3 ggr i veckan, ja då  blir det är inte många dagar kvar till vänner.

Jag hoppas verkligen att det här funkar. Jag känner mig "pigg" max 3-4 timmar per dag och det är INTE okey!

Snälla bullen.. vad ska jag göra... ?

ZZZzzzZZZzzz...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Åhh, tack så mycket :D

2011-10-04 @ 14:17:41
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Sleazy Dino

Bara och säga till när du är sugen kvinna, inte på bulle då men gym! är ju och fräser 5 dagar i veckan. djurplågeri i högsta grad!

2011-10-04 @ 18:00:56
Postat av: Anonym

men så bra! måste ha nästa vecka, fast iofs du jobbar kanske....får kolla tider!

2011-10-04 @ 19:24:27
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Christine

Aaah... You and me both!! Etter jobb er man jo som en 80åring! (Nei, mormor er ikke 80 enda!!! ) Man får booke seg en tur til solen, nå har dere iallefall en kongetur å se frem til! Herlig!

Puss!

2011-10-05 @ 18:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0