Men fint..

Hej jag har världens fulaste utväxt jag vet!
Det syns kanske inte så mycket på bilden men i verkligheten så är den grotesk!
Ska färga om håret men det dröjer 2 veckor tills dess. Ska bleka lite mer men kan inte göra det nu eftersom det händer lite saker dom kommande helgerna.. och vill inte direkt gå runt orange hårig..
Så jag får gå runt med en ful utväxt istället.

Den här dagen har varit skit.. skit skit skit!
Allt som inte skulle hända på jobbet hände. Skulle egentligen dra iväg på spinning med min pojkvän men det är jag allt för sur för.. så det får bli massa snacks och soffmys


Kommentarer
Postat av: Anonym

äh du är alltid snygg ju =)

Japp ÄNTLIGEN ska vi leka! kommer bli en kanonkväll!!!!

2011-10-10 @ 20:18:09
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dig ändå! Med eller utan utväxt ;)

2011-10-10 @ 21:58:04
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0