Lush lip scrub.

Jag har länge haft problem med frasiga läppar och speciellt nu när det börjar bli kallt.
Så jag fick reda på att Lush har en lip scrub som tydligen ska vara bra. Har nu köpt mig en och har kört med den morgon och kväll i 2 dagar och jag märker en sjukt stor skillnad.. hela den här dagen har jag gått och mina läppar har vart super mjuka och härliga.
Eftersom jag använder ett nude färgat M.A.C läppstift som lepsyl ( Jag är beroende ) så torkar det ut mina läppar jävligt fort. Men inte idag!

Jag är sjukt nöjd och vill därför dela med mig av denna lilla scrub.

Jag valde Bubbelgum och den smakar verkligen klassisk tuggumi!

Tummen upp!

PS. Det är bra att använda nån fuktighets kräm efter att du har skrubbat läpparna. DS.


Kommentarer
Postat av: ninaoscarsson

Åhh, jag vill också ha! :D

2011-10-26 @ 20:14:47
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Lill-skägget tackar =)



Det ser nästan ut som godis!!! Smörj med idomin mot frasiga läppar när du sover (det hjälper mot mer än lena bebis rumpor)

2011-10-26 @ 23:00:23
URL: http://linkansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0