E.L.F

Fick hem ett paket från E.L.F för några dagar sen. Jag förstår inte vad folk snackar om.. att det är så bra och bla bla bla.
Jag blev ganska besviken när jag prövade deras ögonskuggor. Kändes som om dom vore gamla.
Penslarna är jag rätt så nöjd med men ögonskuggorna får en STORT minus.
Då jag skulle lägga på skuggorna så kändes det som att jag fick lägga på flera lager innan det äns syndes att det hade kommit nått på ögonlocket. Kast pigment helt enkelt, eller gammal ögonskugga?

Är det nån mer som har kännt samma sak eller är det bara jag som är ritkigt kräset?
Jag gillar ögonskuggor där man inte behöver dra/doppa penseln i så många gånger och kan koncentrera sig mer i själva sminkandet än i att få nån färg på penseln och sen vidare ögonlocken? Ni förstår vad jag menar va? ;)

Fan vad jag klagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0