Önskelista - vidvinkelobjektiv

Okey, högst upp på min önskelista ligger ett vidvinkelsobjektiv.
Jag kan inte så mycket om just dom här objektiven ( eller några objektiv alls ) så jag vet inte riktigt vad man ska leta efter.
Det är till min Canon EOS 400D. Gammal modell jag vet, men den funkar för tillfället.
Jag vill inte heller lägga ut för mycket cash på ett objektiv men säg en si så där 2500-3000 kr. Det har jag råd med.

Fast.. jag har faktiskt tänkt på att sälja min Canon EOS 400D och köpa mig en 600D istället. Finns en butik i Stockholm som köper och säljer både nytt och gammalt. + att dom har ganska bra priser.

Så har ni några tips på ett bra objektiv eller kan ge mig förlag på några, och gärna förklara om dom lite lätt,  DO IT!

På andra plats i min önskelista är två tishor... En Gamma Ray och en Blind Guardian.
Problemet med dom här två banden är att det finns INGA snygga vintage band tishor.. Så hittar nån en snygg, gammal, härligt utsliten band-tisha tillhörande dom här två banden så hojta till.. Eller kontakta Mats ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Jaaaaa världens finaste barnkläder MOLO <3



Men du vi sålde nån på mitt jobb nu med objektiv och kamera typ eos 1000 blablabla eller nått för 4444 =)

2011-11-23 @ 16:23:27
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var nog den. 1100 blandade ihop dom

2011-11-23 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0