Mer smink!

kom precis hem från en fin date med Louise.
Hon följde med mig till Make Up Store där jag skulle få välja ut smink för 1500 kr för att jag hjälpte till på deras visning... jag lekte fotograf!

Det var sjukt jobbigt då jag egentligen ville ha med allt hem. Fick med mig en hel del nytt och ska hämta lite till inom kort eftersom dom inte hade det inne på lager..
Man kan aldrig ha för mycket smink!!

Tack louise!! <3

Några av bilderna som jag tog från Make Up Stores visning.

( och då får ni tänka på att jag vart uppringd 1 timme innan utan att ha laddat

upp batterier till varken kamera eller blixt )


Kommentarer
Postat av: ninaoscarsson

Jätte fina bilder! Jag vill ha dom senare :) ALLA!

Du kan ju gå in på MUS hemsida och kopiera bilder på det du har köpt och göra ett kollage så vi läs JAG får se vad det blev :D Jag brukar göra dom i Paint hahaha

PUSS

2011-11-21 @ 23:32:46
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Fan vad nice!

2011-11-23 @ 08:47:52
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv baby <3 Du är BÄST som ställde upp på så kort varsel!!!!

2011-11-23 @ 13:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0