New Shoes = Glad tjej!

Hämta 2 paket på posten idag..
Okey jag ska lugna ner mig med skorna.. men kunde bara inte låta bli att klicka hem dom här fantastiska skapelserna från Lundberg.
Dom satt väldigt bra på foten och sköna å gå i.
Ska ut i morgon så vi får se om man klarar sig en hel kväll i dom :)


Lundberg shoe Stockholm


Sen fick jag även hem dom nya skorna jag köpte från Members.com.
Köpte dom mest för att dom var så jävla billiga ( 88 kr ink frakt !! )  och ja.. dom kanske kunde vara nått.. Men när jag öppnade paketet så vart jag sjukt glad! DOM ÄR SÅ MYCKET SNYGGARE ÄN PÅ BILDEN!!

Dom var höga och bara helt.. helt underbara!


Me like!
Jag får ta en egen bild sen så får ni se att dom är snyggare än på den här bilden.




Kommentarer
Postat av: Louise Zina

Super snygga baby!!! Ska du ha ngt av paren på nyårsafton?=) Jag har också ett par nya som ska invigas imorgon kväll :D :D :D

2011-12-30 @ 13:40:23
Postat av: Emma-Maja

Tack ;)

Nån av dom två kommer jag troligen att ha på mig!

OOh nya skor hos dig också!? Ska bli kul å ses!! <3

2011-12-30 @ 13:43:22
URL: http://tweak.blogg.se/
Postat av: Stina

Vart hittade du dem översta skorna? Skit snygga! =)

2012-01-03 @ 13:35:14
Postat av: SnigElin

Du köper så många snygga skor! Kan du inte ta och göra ett inlägg om alla dina skor? :)

2012-01-08 @ 20:56:40
Postat av: emma-maja

Svar: jo men det ska vi nog kunna ordna :)

2012-01-08 @ 23:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0