Members.com

Skorna jag köpte idag kom från Members.com

Dom har sjukt många skor från Nelly.com för bara 99 kr paret. Finns andra märken också.
Grejen är att varerna finns bara en kort stund så det gäller att passa på.
Det är 30-80 % som dras av orginal priset.
Man måste vara medlem för att handla på Members.com

Säg till om ni också vill bli medlemmar?
Allt jag behöver är eran mail.  Behöver inte godkänna inläggen så ingen får se eran mailadress. :)

Om ni går via deras sida och ansöker om medlemskap så måste ni vänta på att ni ska bli godkända, men jag kan skicka en invite så att ni blir medlemmar på en gång.
+ att ni får 50 kr att handla för.
( antall medlemskap är begränsat )

Bara ett tips vänner..

:)

Kommentarer
Postat av: ninaoscarsson

Jag vill bli medlem! :D

2011-12-14 @ 07:28:53
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej Emma, Tess (from home/woodhill;))här.

Har läst din blogg ett tag nu och den verkligen toppen. Gillar din mix av jobb, smink, kärlek,skor,resor,fest och roliga upptåg. Kul att se att du trivs och mår bra i Norge . Skulle gärna vilja ha en invite till members.com. Ta hand om dig!

God jul!!

2011-12-14 @ 14:39:43
Postat av: Anonym

tack för påminnelsen haha! hade glömt bort mitt konto där! =) det är verkligen vääääärt!

2011-12-14 @ 21:25:01
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej!

Hoppas det är okej att jag kommenterar på en månads gammalt inlägg, tänkte bara kolla om det fortfarande går att få en invite till members.com!

/P

2012-01-20 @ 02:29:13
Postat av: Emma-Maja

Pernilla : Skickar en invite till dig på en gång :)

2012-01-21 @ 12:35:43
URL: http://tweak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0