Members.com



Nu har Members.com fantasitsk Rea igen. Nu har dom skor från Sugarfree Shoes!

Kolla in!

Men man måste vara medlem för att handla där.
Om ni vill så kan jag skicka en invite till er så slipper ni vänta på att ni ska bli godkänd.

Om några dagar kommer dom även ha Lundberg skor till bra priser.
Jag har satt alarm på min mobil haha!!

Allt ni behöver göra är att skicka över eran mail i en kommentar ( jag behöver ju inte godkänna kommentaren så folk kommer inte att se eran mail ) .
Registrerar ni er på hemsidan själv så kan ni få vänta flera dagar, gör ni det så är det kört så vänta på min invite.

Ni får även 50 kr när ni blir medlemmer via mig! :)

Fina erbjudanden. Allt från barnkläder, inredning och stora märken som alla känner igen.

Dom håller till i Sverige, Norge och Danmark. Så alla får handla :)


PS... Det var Members som har skor från Nelly för bara 99 kr!

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

members är tjän!!!

2011-12-22 @ 14:39:18
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0