En lördagskväll på akuten.

Det hela började bra med ett restaurang besök på ett nyöppnat Indiskt ställe här på Grünerløkka.
Maten var fantastiskt och dom hade även Kingfisher öl vilket jag drack väldigt mycket då jag var i Indien. Yum yum!
Sen Drog jag vidare hem till Kaisa där Louise, Christiane, Jossan satt. Även Nina kom förbi.

Jag hade med mig en flaska vin till tjejerna och två öl till mig själv.  Tänkte bara vara kvar till 11 och sen gå hem.
Vi hade sjukt trevligt. Spelade massa härlig 90-tals Eurodisco musik och även massa nostalgi låtar från Thailand.
Jag och Louise satt och grätt för det var så mycket känslor som kom tillbaka när vi hörde Timbaland - Apologize.

Fantastiskt var det!

Efter massa Thailand musik fortsatte vi med härliga 90-talet.
Spice Girls kom igång och Christiane skulle slänga fram en Melanie C spark och hamnade lite snett och tog emot sig med armen.

AJ aj aj... Som tur var bor vi ca 5-10 minuter från Akuten så vi tog en taxi och var där på nolltid!
Det var Nina, Christiane ( så klart ) och jag. Vi hade faktiskt ganska trevligt när vi satt där och väntade. Tog hand om Christiane och snacka massa skit.
Istället för att lägga sig 11 på kvällen så vart det 5 på morgonen. Men vad gör man inte för sina bästa vänner!

<3

666 - The number of the beast!







Det var lite för mycket happy faces en stund så jag krävde en sad face-bild.


Mina new shoes...



Och så armen.. Handleden var bruten på två ställen och en kommande operation väntar.. yeay sa Chirstiane.. eller inte.. Men hon var flink och försökte hålla humöret uppe!

Good girl! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0