Sugarpill

För ett tag sen köpte jag smink från Sugarpill. Gillar deras ögonskuggor skarpt! Bra pigment och fina färger.
jag köpte en pallet och en lös kompakt ögon skugga som råkade gå sönder under sin resa till Norge.
Jag srev till dom och frågade hur vi skulle göra.. " skicka in en bild på ögonskuggan och så skickar vi en ny "
Jag gjorde allt det där men det tog sån jävla tid och jag hade inte fått nån ny ögonskugga.
Skickade ett nytt mail. dom beklagade och sa att nått måste ha blivit fel och att jag snart skulle få min ögonskugga.
Idag när jag kom hem låg två paket och väntade på mig. vad ska jag nu göra med 2 (3) stycken lila ögonskuggor haha..

Ja ja.. gratis är gott.. synd att om inte kunde ha tagit fel färg en av gångerna :P

Bilden är inte rättvis.. den är mer.. lila lixom :P

En av mina favoriter!
Jag tycker att det är svårt att hitta bra lila ögon skuggor.. men den här.. yes asså!

Kommentarer
Postat av: vira

sv: tack! :D den är från bikbok puss

2011-08-26 @ 17:56:12
URL: http://kandylandy.se
Postat av: Nina

Men vet du vad?! Jag har en lösning på problemet! Jag kan ta hand om en av dom ;)



Åååhh, längtar tills jag kommer till Oslo, då ska du få lära mig allt om E-bay! Och så ska vi beställa massa fint MÖRKT hår till mig! :D Kul va!



Puss

2011-08-27 @ 01:03:12
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0