I ♥ POST

Har legat hemma nu både måndag och tisdag för att jag har fått nå jävla skit i ögat. Gör ont så fort jag stänger ögat. Ögat rinner och jag mår bara skit. Kan inte sminka mig så kan inte heller gå till jobbet.
Ögoninflamation? Jag vet inte.. tror inte det men ena ögat är svullet och jävligt snuskigt! ugha!

Men någonting bra måste väl hända mig ändå även fast jag ligger hemma och tycker synd om mig själv?
JAG HAR FÅTT POST!

Ett par nya skor, en väska, en blus och en inpackning. ( vilket mitt hår verkligen behöver efter all blekning! )



Jag tycker den är super söt.
Och jag behöver fler små väskor annars stoppar jag på mig så jävla mycket skit.


Digg digg digg...



Och blusen. Visst sommaren är typ över men vafan.. jag tyckte den var så söt!
Skorna och blusen köpte jag på www.missguided.co.uk
Rena fyndet!

Nu ska jag in till köket och baka kladdkaka med dumlefluff och kladdkaks muffins.
Får se hur det går.

C yaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå supersnygga grejer ju! Vette fan vad du ska göra med ögat bara att vänta ut... Riktigt drygt ju!! PUSS

2011-08-16 @ 16:15:02
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Nina mé o

Va cool väskan var! :)

Hoppas ditt öga mår bättre snart! :(



Pussen

2011-08-17 @ 10:15:33
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0