Polen

När jag fyllde år i December överraskade inte bara Mats mig med middag och vänner samt finbesök från Sverige utan jag fick även en resa till Warszawa. Han hade ordnat ett sjukt bra 5-stjärnigt hotell som låg mitt i smeten. Intercontinental Warsaw . Frukosten var fantastisk och sängen var den skönaste jag någonsin har legat i. Kuddarna, täcket, allt! Det blev en del shopping på Zloty Terrasse som hade stort utbud av allt och även flertal sminkbutiker. Inglot har nu blivit ett nytt favoritmärke som är Polskt och billigt. Okey, allt var billigt i Polen och det kändes faktiskt kul att få bara peka på vad man vill ha utan att kolla på prislappen. Vi tog även två stycken 90-minuters massager under helgen och hängde på hotellets spa som låg på 43e våningen. En tur till gamla stan och flera stop på olika barer för att värma tassarna och testa på olika lokala öler.
 
Det blir lätt en tur till till Polen när det blir lite varmare för jag diggar Warszawa starkt.
Bjuder på en liten bildbomb i vanlig ordning.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0