Månadens Favorit

När jag var i  Los Angeles så åkte vi förbi Burbank där brush heaven delux ligger. Det vill säga Morphie Brushes. En liten lokal fyld med sminkborstar, smink och olika paletter. Köpte med mig några borstar och två paletter hem men har inte riktigt lekt med dom först nu den senaste månaden, i alla fall inte borstarna. Kan ju inte påstå att jag har lite borstar här hemma så det har bara inte blivit av.
Men senaste månaden har jag använt mig flitigt utav borstarna och jag kan helt klart rekomendera dom. Inte bara att dom har så många borstar att välja mellan och att det finns flera borstar som du garanterat skulle gilla så är priset väldigt bra.
 
Priset på borstarna börjar på $ 1.99 och du kan köpa dom på http://www.morphebrushes.com/ 
Vill du inte handla från staterna så kan du handla från CrayCray.se men då är tyvärr priserna lite högre.
Paletten du ser på bilderna är 35O-paletten och innehåller många härliga varma färger. Skuggorna är pigmenterade och lätta att arbeta med och med tanke på priset ( $ 22.99 ) så får du väldigt mycket för pengarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0