SLEAZE FEST

I lördags spelade Mats band på Sleaze Fest festival i Tyskland och T-björn och jag hakade självklart med. Vi bokade egna biljetter och drog på äventyr ner mot Tyskland där vi alla skulle mötas upp.
 
Det var 2 andra svenska band som också skulle spela på festivalen och Toxic Rose var ett av dom. Fantastiska killar!
Backstage var riktigt bra uppstyrt där det fanns hur mycket mat och dricka som helst. Kände mig ganska sliten när vi kom dit men efter ett antal kaffe-B så var festen igång och den slutade inte först sent på natten.
Jag skulle som vanligt försöka agera fotograf men jag kan ha råkat hiva i mig några för många öl för att äns förstå hur jag skulle sätta på kameran. Efter spelningen stod vi och sålde tishor och hängde med dom andra banden innan vi drog vidare hem til vårat hostel och hade efterfest.
Jag hade så sjukt kul och Therese och jag kommer fortsätta vara bandfruar som äter och dricker upp allt på backstage. Nästa stop blir Italien om en månad!
 
Bjussar på en bildbomb i vanlig ordning.
 
Therese och jag på Gardemoen innan vi möter upp boysen i Düsseldorf.
Framme i Bochum
Efter TCI spelade Toxic Rose
DUCKFACE-LIGAN
HAHA den här bilden <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0