I DO

18 september 2016 -Maui.
 
Vi klev upp strax efter 2 på morgonen för att slänga oss i bilen och sen åka upp mot molnen igen. Den här gången var det en soluppgång som vi tänkte kika på uppe på toppen av Haleakala.
Ännu en gång så var vi tvugna att sätta på oss varma kläder och ta med oss filtar som vi kunde värma oss under medans vi stod där uppe. Den soluppgången är svår att slå. Att se solen gå upp från molnen och lysa upp berget... snyggt!
 
När solen väl var uppe och folkmassan hade minskat trodde jag bara att Mats skulle ta en bild på oss med hans GoPro, men så var inte fallet.
Han gick ner på knä! Han tog fram asken med ringen och ställde frågan.
Mitt svar, Skojar du?! Inte det svaret jag trodde att jag skulle ge Mats men efter att jag till slut förstod vad han höll på med så svarade jag direkt JA!
 
Han kunde inte valt ett bättre tillfälle. Älskar den här mannen så otroligt mycket!
 
Efter berget drog vi iväg till Big beach och badade hela dagen.. En av dom bästa dagarna i mitt liv!
Därför bjuder jag på en bildbomb!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

SHIT!!! Grattis, båda två! :*

Svar: Tack! :D
Tweak

2016-12-29 @ 09:40:06
URL: http://andreadolores.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0