Sunday Funday

Det känns verkligen att våren börjar smyga sig på! Har inte burit min vidriga vinterjacka på flera veckor nu och det känns faktiskt väldigt bra. Vissa dagar har man till och med kunnat jäsa till det med en uteöl.
 
För några veckor sen så var det en sån söndag. T-Björn och Jimmy kom över till oss och drack kaffe innan vi gick ut på en promenix längst akerselva. Kollade in söndagsmarknaderna på Blå och vid Birkelunden och satte oss sen ute och drack öl. Efter ett tag vart det ett snabbt besök på Ryes och sen vidare ner mot Mathallen där vi åt grym mat, drack mer öl och snackde mer skit. Louise och Tobias var ute och rastade barnen och vi fick äntligen hänga lite med dom också!
 
Man känner sig mer fri nu när man kan röra sig ute utan att frysa ihjäl och falla ihop av depression för att det är så kallt.
Inte långt kvar nu tills man kan sitta ute långt in på kvällen och det forfarande är ljust ute, damn vad jag längtar!
 
Ber om ursäkt för överexponerade bilder. Min kamera gör absolut inte som jag vill eller visar rätt i displayen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0