Wish me good luck

Seriöst. Känner mig så sjukt stressad just nu. Igår när jag la mig och skulle försöka somna kom jag å tänka på att, fan, vi drar ju till Tyskland om 2 dar. Sen nästa tanke, men fan (!), vi drar ju till USA om två veckor. 
Packa är inte min starka sida så jag började lite lätt idag. Slutar med att jag surrar runt, plockar lite och sen sätter jag mig på sängkanten, och så blir det svart.. tomt.. jag kommer på mig själv att jag sitter och stirrar in i garderoben. Jag är helt lost och blir ännu mer stressad. Om jag säger att jag hatar å packa så är det ganska milt sagt. Borde ha börjat förra månaden som Therese gjorde ( och hon är inte klar på långa vägar har jag förstått det som ).

Kommer säkert göra "en Therese" och glömma allt, komma iväg med 1 strumpa och kanske en tandborste.

Wish me good luck!




Kommentarer
Postat av: andrea

Hear hear. Det enda som är värre än att packa är tamigfan att packa upp igen när man kommit hem. Jag skjuter på det exakt så långt som det är fysiskt möjligt - dvs gärna till samma morgon. Lösningen på allt är att skriva packlistor! :D

2015-09-28 @ 15:01:43
URL: http://andreadolores.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0