TCI tour och raderade bilder

Jag blir så trött på mig själv! Det här är andra gången jag gör något liknande. Jag har typ raderat alla bilder som faktiskt var något att ha från The Cruel Intentions Tyskland-tour. Eller ja, första gången raderade jag alla bilder från Mats och min första resa tillsammans som varade i ca 6 veckor genom usa ( Hawaii, San Fransico, Highway 1, L.A  och Vegas ) Dom ända bilderna jag har är här på bloggen och lite på Facebook. Dom bilderna slänger jag fortfarande en tår för. Men iaf, så jävla sur att bli av med allt. 
 
Touren gick i alla fall riktigt bra. Sista spelningen var självklart bäst då grabbarna även fick spela med Jyrki från The 69 Eyes. Så himla kul att han ville jobba med dom. 
 
Nä vet ni, jag är så jävla förbannad över det här med bilderna så jag slänger upp det jag har kvar eller sånt som redan släppts på näten under resans gång. Suget på att göra ett bra inlägg försvann ganska snabbt. 
 
Gör ett nytt försök om några dagar och då kommer det vara ifrån USA!
Fram tills dess så blir det bara jobb!
 
Hej så länge... 
 
Sound check med Jyrki
 
Bilder från Berlin
 
Några av bilderna som redan slängts upp på Facebook. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0