Beverly Hills

 Igår drog vi till Burbank så att jag kunde få shoppa i sminkbutiken Morphe Brushes. Jag lyckades vara där inne i 1 timme (!!), men trodde bara att jag var där i 20 minuter. Värre än Vegas säger jag bara.
Sen drog vi vidare till Beverly Hills för att kolla in läget. Åt en svingod tryffelpizza och drack några öl.
 
Vi var inbjudna hem till Kristian och Camilla som bor uppe i Hillsen för att kolla på utsikten och dra några kalla.
Sjuk view där uppe säger jag bara. Bildern kan bara slänga sig i väggen för det här något man måste se med egna ögon.
 
 
Mats blev glad som fick min skinka. Pizzan var GOD!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Ni ser ju ut att ha det hur grymt som helst!! :)
På tal om smink, har du provat too faced? Hört mkt bra om deras chocolate bar ögonskugga :) Tror det finns på Sephora.

Ha det grymt och hälsa!
Kram

Svar: vi har det jättebra! ja jag har massor ifrån det märket och det är hur bra som helst. love it! :D
hoppas att allt är bra med dig söta! puss
Tweak

2015-10-15 @ 12:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0