Mot Palm Spring

Okey, det var här någonstans som internet i USA vägrade fungera. Eller ja, Arizonas internet sög och gjorde så att jag kom så långt efter i bloggandet så jag bara sket i det till slut. Nu har jag haft ångest av att slå igång datorn i två veckor för att jag inte vill gå igenom bilderna för att sen inse att resan redan har varit och jag har en vidrig vinter framför mig.
 
Ja, ja...
 
Vi drog i alla fall från Los Angeles och körde bilen några timmar mot Palm Spring. Sån kontrast om man jämför mot L.A. Palm Spring är omringade av höga berg och det var så lungt. Vi kom fram hyffsat tidigt och började redan känna oss uttråkade. Jimmy hade ont i huvudet och gick och la sig så Mats fick agera buttler och körde oss till ett Outlet. Är man uttråkad är shopping alltid ett bra tidsfördiv.
 
Senare på kvällen blev det drinkar på hotellet tills Mats och jag bjöd över Therese och Jimmy till vårat rum där vi hade egen jacuzzi med massa minueraler i.. Spa afton tänkte vi.
Det slutade med kanske några öl för många och beställd pizza som käkades upp i poolen.
 
I vårat rum så hade vi ett litet bakrum med ett minispa i. Nice.
 
Sen kom Pizzan och jag snodde den från Jimmy som var så sjukt hungrig. Rädd blev han också då han trodde jag skulle tappa pizzan i poolen, HA!
Utanför hände det grejer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0