Arizona State Fair

Första dagen i Phoenix började vi med frulle och sen vidare ut i öknen där Mats och jag virrade bort oss... eller inte. men det kunde ha vart så.. Ser sånn ut... typ..
 
Vi rörde oss sen ner till Arizona State Fair, en sån klassisk marknad som man ser på film. Massa mat ( dom friterade ALLT ) , karuseller, öl, djur och massor av spel. Självklart skulle vi spela och Mats hade visst dolda talanger. Han var kung på typ allt och jag hade nästan problem att bära alla mina gossedjur. Alla djuren fick inte följa med mig hem till Norge utan hamnade hos bättre behövande.
 
Måste bara tillägga att det var runt 35 grader den här dagen ( och alla andra ).
 
Glittre på bildent är nått filter som  Therese råkade sätta på.. inget jag lagt till vill säga. HA.
Gubbsnack om maten på området.
Friterad Red Velvet Cake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0