Miami part 1

Efter Las Vegas flög Mats och jag till Florida där vi hängde i några dagar innan vi skulle åka på våran Bahamas cruise. Vi höll till vid South Beach och passade på att bada i havet, som för övrigt var närmare 30 grader varmt.
Älskar att åka utomlands för jag badar alltid så mycket vilket jag verkligen inte gillar här hemma. Sen att man hade dunder-grisen med i vattnet gjorde ju bara saken bättre. Har alltid så jäkla kul med Mats.
Vi hade en bil i några dagar, en Camaro, ja jag vet, såååå turistigt men hey, får man chansen så måste man ju testa. Vi tog oss en sväng om runt Miami och kusten och bara njöt. Älskar att åka runt och bara kika runt, lyssna på bra musik och snacka massa sit.
 
I vanligt ordning, bildbomb :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0