Julafton

Mats och jag stannade hemma i Olso under jul detta år. Louise som är höggravid med två tjejer i magen stannade också kvar i Oslo . Istället kom hennes föräldrar till Oslo med massa svensk julmat så Mats, Robin, Diza, Tobias, Louise, jag och hennes föräldar + hund firade julen tillsammans. Mats som var lite ledsen över att han inte fick åka hem till sina föräldrar och äta julmat fick helt plötsligt allt som hade gnällt om.
Vi körde julklappsleken vilken var första gången för mig. Varför har jag aldrig varit med om detta förr! Sjukt kul ju.
 
Tack Louise och Tobias  för att vi fick komma hem till er och fira julafton hemma hos er. <3
 
Jag glömde kameran hemma så Mats mobil fick duga. Fick dock ingen bild på varken mig eller vackra Louise.
 
 
Hade med mig egna köttbullar då jag visste att det skulle vara vääldigt mycket kött på bordet. Det fanns även väldigt mycket annat gott så jag hade nästan inte behövt. ;)
Och som varje år så sitter man efter maten och är andfådd för att man har ätit så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0