Make Up Forever - Rouge Artist Intense

The best of the best nude lipstick! Som jag älskar det här läppstiftet. Jag vet inte hur många hundra... eller ja, tusen jag har lagt ut på det här stiftet men mycket pengar blir det. Jag har så många "nästan slut " ( läs slut )  - hyllsor som ligger i hela lägenheten. 
 
Rouge Artist Intense är ett krämigt, pigmentert och hållbart läppstift, ja, även för mig som "äter" upp allt som hamnar på läppara.
Brukar alltid ha ett eller två extra paket i sminklådan men nu när jag märkte att jag öppnade upp den sista så, ja jag fick lite panik. Som tur är så åker jag faktiskt till Stockholm om  lite mindre än 3 veckor så jag borde klara mig. Får gå in på Sephora och köpa upp mig ett litet lager.
 
Jag använder mig av nr 22 - Satin nude.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0