Nyårsafton 2013-2014

Som jag skrev tidigare. Vi började ju dricka ganska tidigt på nyårsafton. Men vi började med att sova ut och sen äta en ordentlig frukost. Sen gjorde vi oss iordning och mötte upp lite folk för att ta en ute pills. Satt ute i nästan två timmar och sen skulle vi bara mellanlanda hos oss tills alla andra var klara med sitt, men det slutade ju med att vi aldrig kom iväg.Vi hade ju så kul hos oss och så drog vi upp taket vid tolvslaget. 
Efter det så så var vi kvar hos oss tills 2 tiden, då gick vi till baren som ligger ca 10 meter från våran port för att hinna med en sista öl ute bland lite annat folk och sen vidare hem till oss igen.
 
Jag fick sån panik när jag kom in i lägenheten igen så jag började städa upp allt. Torka av alla bänkar, byta handdukar, dammsuga, moppa, diska och allt annat som behövde göras. Jag hatar att vakna upp dagen efter och det ser ut som en svinstia, man mår dubbelt så dåligt när man ser gårdagens fest.
 
Nu kunde vi vakna upp och gå och lägga oss i soffan på en gång. NICE.
En av dom bästa nyåren jag firat på länge då allt var så oplanerat och man bara tog allt som det kom. 
En lyckad kväll helt enkelt!
 
Mia blev en "sexy teacher"
 
Peter lyckades inte lika bra....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0