Lite nytt

Jag har fått ändrat lite på designen här på min sida. Lite bakgrund, ändring på rubrikerna, större bild, ordnat så att bilderna inte åker utanför kanten och lite andra små detaljer. Allt detta har jag gjort helt själv.... eller? 
Nej så är inte fallet. HTML är rena gregiskan för mig. Jag förstår nada! 
 
Men jag hade tur. Maria erbjöd sig att hjälpa till med sidan. Det är inga super stora förändringar men känns lite bättre och sidan är inte lika platt + att det kommer bli lättare för mig att blogga och lägga upp bilder från blogg.se appen ( som iofs suger ).
 
Detta betyder att jag troligen kommer göra lite mer spontana inlägg och säkert ett å annat fylle inlägg. Det får ni leva med. 
Tack Maria för all hjälp!
 
På tal om annat. nu vill jag ha sommar och festival. Vilka festivaler ska ni på? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Åååh Skogsröjet!! :)

2014-02-26 @ 23:04:22
Postat av: a

HELLFEST!!!!!!! :D:D:D:D:D

2014-02-27 @ 16:09:59
URL: http://andreadolores.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0