Kvällsdopp

Älskar vårat poolområde. Det är stort och det är sällan fullt så man får alltid plats. Det är liksom inte för stort men så där lagom så att man inte behöver ligga på varandra.
Utsiktet är ju inte heller så dålig, Miami down town och city.
Det är skönt att kunna lägga sig i den varma poolen och bara se på när solen går ner. Även fast solen går ner här borta så betyder det inte att det blir kallt. Jag känner nästan ingen skillnad från värmen på dagen, eller jo, kanske lite men det är inte stor skillnad på grund av fuktigheten. Är man ute och går på kvällen så söker man fortfarande efter nån kall bar eller butiker med AC.  Men jag klagar inte.... jag bara påpekar!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Precis så tänker jag mej att det ser ut i himlen.

2013-09-03 @ 20:04:26
Postat av: mamma

precis så här tycker jag att det ser ut i himlen

2013-09-03 @ 20:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0