Mot parken

Har suttit hemma och väntat på att Mats och company ska bli klara med sin lilla kill-lunch som dom skulle ha idag. 
Dom är på väg hem nu och ska hämta upp mig så ska vi ta med oss bandaren och lite dricka och kanske en filt? ja, vem vet om vi lyxar till det så pass mycket. Klart vi gör!
 
Sjukt fint väder ute så har sån ångest över att jag satt inne hela dagen men men. Fick en del gjort. 
Plus att jag hade tid att fixa iordning mig lite extra... Länge sen jag hade så här mycket smink, boots och hela kalaset. pimpade även till ett par knästrumpor lite nitar. Flink.
 
Hoppas ni får en fin dag folkens!
 
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Sketsnyggt! Är det någon slags body du har typ under? Bästa lösningen om man vill ha kortare tröja men ändå ha lite om magen, vill jag också ha isf!

Svar: Ja precis. :) Jag gillar inte att visa magen så den här är pörfa. det ända minus är att den inte har några knappar nere i skrevet så det blir lite bök när man ska pissa. =/ Jag köpte den på American Apparel. Dom har en hel del snygga där.
Tweak

2013-07-15 @ 12:36:54
URL: http://andreadolores.blogspot.com
Postat av: ninaa

snygg! och nice blogg :)

Svar: tack :)
Tweak

2013-07-19 @ 00:39:40
URL: http://ninahanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0