MICRO CELL 2000

Jag har världens tunnaste och svagaste naglar. Mina naglar delar sig alltid, i ca 5 lager, hur går det till? 
Det är nått som saknas i min kropp men jag orkar inte gå och kolla upp det.  Så jag fick ett tips om Micro cell 2000 och jag tänkte, hey, jag testar. 
 
O, EM, GE.. omg omg omg. DET FUNKAR! Redan efter 1-2 vecka så är mina naglar mycket bättre. Dom delar sig inte och jag vågar gå runt utan massa färg på naglarna. Jag brukade alltid gömma mina naglar under nagellack för att dom ser så jävla vidriga ut men nu kan jag gå utan. 
Dom har även flera olika färger som har samma funktion dom deras blanka lack så jag köpte mig en naturell färg.
 
Jakk er gladd chey.
 
Nail wonder, Color repir, Nail repair remover.

Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Tack så himla mycket :')

2013-08-14 @ 21:47:19
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0