Berlin dag 4

Ikväll går flygen tillbaka hem till Oslo. Vi var smarta och bokade in oss på ett sent flyg så att vi skulle hinna jäsa en extra dag.
 
Vi bestämde oss för att dra på marknad. Det är en Söndags marknad som ligger i Mauerpark. Jag kan tänka mig att den är grym på sommaren, det var så otroligt många bänkar som stod tomma längst in men det kändes ändå som om det var fullt. Man kunde äta mat, dricka öl, lyssna på gatumusikanter och shoppa allt från kläder, skor, kameror, möbler och annat skrot.
Mats kom därifrån med skärp, smycken och låga boots och jag lyckade få med mig en plånka och en tisha som jag är sjukt nöjd med.
 

Kommentarer
Postat av: frida

Vad härligt ni verkar ha haft det. Är det en bra stad att åka till?

Svar: Ja jätte fin är den! Men jag vill nog åka dit på sommaren då det finns så mycket parker, zoo och andra ute aktiviteter :)
Tweak

2013-04-04 @ 08:17:50
URL: http://linkansfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0