Cosmopolitan Hotel

När vi var i Vegas bodde vi på ett nybyggt hotell ( 2011 ) Cosmopolitan.
Det är det största hotellet jag nånsin vart på. Helt FANTASTISKT! När vi skulle checka in så kunde vi välja att betala en löjlig summa och bli uppgraderad till ett rum för 6000 kr per natt eller bo i det rum vi hade bokat. SCORE!
Hotellet var modernt och åker jag till Vegas vill jag lätt bo där igen.
Balkongen. Vi hade även en soffgrupp på den sidan där jag står och tar bilden.. Stooooor balkong!
Balkongen hade två dörrar. En till sovrummet och en till vardagsrummet.
Ingen dålig utsikt från 32a våningen.
Sovrummet. Jag har aldrig sovit i en sån skön säng. Täcket, madrassen och KUDDARNA!!! Om man skulle kunna sväva på moln så skulle det vara så där molnen kändes! OH MY GOD!
Bild tagen från Balkongen. Vardagsrum, sen sovrum till höger. Rakt fram har vi kök och till höger om det finns en liten chill höra. Efter detså ser vi den första toaleten. Sväger man till vänster vid toaleten så kommer koridoren till Ytterdörren.
Köket
Chill hörna.
Första badet.
Dusch tillhörande första badet.
Från sovrummet. Garderob, in i gången finns en dörr med tvättstuga och sen stora badrummet.
Stora badrummet ( till höger finns en till toalett! )
Duschen
Sovrummet, balkongen rakt fram och vardagsrummet till höger.
Ett av hotellets 3 pool områden. Den första poolen är en jacuzzi, så där lagom liten.
Chill.
Chilla lite på balkongen och se ner på Bellagios fontän show.

Kommentarer
Postat av: Amanda

say what, fett nice ju! Bra jobbat haha :D

2012-05-11 @ 09:21:58
URL: http://suzieq.blogg.se/
Postat av: Totte

Så jävla grym resa ni har gjort. Skitkul att följa här bara, så man kan ju tänka sig hur bra ni har det.

2012-05-11 @ 19:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0