Svenska mackor

Jag är en mästare på att samla på mig små skrot. Mats klagar alltid och säger att jag har så himla mycket saker överallt.. men hey jag är tjej och vi har lite fler outfits att tänka på.. det är inte bara jeans och tisha som gäller. + att måste man ha smycket som passar till allt. Eller så är det bara så att jag älskar att köpa små saker.

Fyllde hela papperskorgen men gamla armband och andra smycket och jag märker ingen skillnad!

Nu sitter jag i soffan och äter "Svenska mackor". Det vill säga Skogaholmslimpa och hushållsost! 
Osten i Norge suger och brödet smakar.. tråkigt?
Vi var i Sverige i lördags och handlade på oss svensk mat och godis så det ända jag har ätit dom senaste dagarna är .. ja, mackor!

Nu vill jag bara att Mats ska komma hem så att vi kan gå på lägenhetsvisning! :)


 

Kommentarer
Postat av: therese

å ska ni? vart? så jäkla kul! hoppas den är bra! =)

Svar: Typ vid Schous! Jätte fin lägenhet.. eller den ser ut så på bilderna.. dags att hitta nått som är fint och som man vill kalla "hem" :)
Tweak

2012-06-18 @ 16:01:25
URL: http://www.theresethunell.blogg.se
Postat av: therese thunell

å så jäkla nice! bara du och mats eller?
hyr bara inte av leiebolig eller urabanium de luras på depositionen….

haha rätt jag fyller ju år i feb =)

uppdatera om den är fin sen! =)

Svar: Den var jätte fin! Men det var sjukt mycket folk så vi får se. vi ska ändå söka vidare. det blir alla 3 som flyttar :)
Tweak

2012-06-18 @ 17:01:31
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0