TÄNK PÅ HAWAIIIIIII !!!

När jag flyttade till Norge störde jag mig otroligt mycket på alla hurtiga norrmän som sprang runt i sina gympaskor, löparbyxor, vattenflaskan i handen eller varför inte en banan.
Alltd var nån på väg till eller från gymmet. Ute och springer även fast det är 20 minus.

3 år senare är jag en av dom! löparbyxor, träningsväskan, löparskorna och den där vattenflaskan.
Träningskläderna står alltid redo hemma. Tar ofta med mig väskan till jobbet och drar direkt till träningen.

Hade ett litet uppbehåll i december men nu är jag igång igen.
Den här gången har jag fått en persornlig tränare... vare sig han vill det eller inte ;)

Det är otroligt kul att gå till gymmet och känna att man verkligen kör skiten ur sig! Eller ja.. det är inte jag som kör skiten ur mig det är Rasmus. Tack khåmpiz.

Fick höra den bästa motivationen ever idag.

" TÄNK PÅ HAWAII !!!! "

Skriker mig i örat och bara pushar på.

ca 2 månader kvar, sen ligger jag på Hawaii och grisar!!
Men tills dess kommer jag leva på gymmet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0