Sönderkörd!!

Det är precis vad jag är.
Kom hem efter ett 2 timmars pass på gymmet! Rasmus körde sönder mig.
Bröst partiet låg på schemat idag.

i sluten skulle vi köra lite klassiska armhävningar. Nice tänkte jag.. det kan väl vem som helst.
Ställer mig i position och ska köra min första.. faller ner!!! Som om jag skulle blivit förlamad. Vart sjukt förvånad och skämdes. Men det var ett bra tecken sa Rasmus. Då hade vi kört hårt. Det var först då jag kollade på klockan och insåg att vi hade vart där i snart 2 timmar!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag veeet jag skulle läsa den för micke men jag skrattade så tårarna sprutade och han hörde inte ett ord av vad jag sa!



sjukt bra !



vad duktig du är på gymmet! =)

2012-01-23 @ 22:00:23
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0