Nyår!

Vi startade lördagen med att vara sjuk sliten. Gick ut i fredags och det ångrade jag lite när det var dags att göra i ordning mig.
Jag tror aldrig att jag har brytt mig så lite om kläder, håret och sminket som jag gjorde på nyårsafton.
Tråkigt men sant.

Vi började med att äta en fin 3 rätters middag som Mats hade lagat. Efterätt kom Henrik med :)

Inga bilder från det.

Sen lekte vi en lek. typ charader fast den går i 3 etapper.  Typ.
Sjuuuuuukt kul!
Sen slog klockan 12 och vi sprang ut och välkomnade det nya året.

Jag hade en super rolig kväll.. kunde inte ha vart bättre.
Bra människor, god mat och väldigt bra stämning.

Det vart sjuuuukt många bilder. Skulle vilja lägga upp fler men dom kanske inte passar här? Eller så är det bara så att jag inte har ork. ;)



Hela gänget minus mig ;)

In action! Charader! Nina in action. Finingar! Marcus vad gör duuuu?!!? haha <3 Kalle bjöd på dans!

Kommentarer
Postat av: ninaoscarsson

Åhhhh, hahah så glad jag blir av att se alla bilder! :D Du får skicka till mig sen eller kan ta med ett usb till dig ;D



Tack så jätte mycket hjärtat för en toppenkväll! <3

2012-01-01 @ 19:06:16
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0