En dag på stan

Började med att åka in och käka lunch.. SUSHI LUNCH!
Bra ställe måste jag säga! rätt så ny öppnat sushi hak på drottning gatan. Litet och mysigt inrätt.
När man fick maten så var det på en bricka under den låg det torr-is så det rök lite häftigt i början när man fick maten!
Sushin var sjukt god också!



Drog vidare till SHOCK där jag fick hjälp av Roberto när jag skulle köpa mina nya älsklingar!

 

Lallade runt själv på stan och köpte självklart två nya läppstift.

Det gamla vanliga från M.A.C ( myth ). Köpte även den efterlängtade läpp pennan! och sen även ett helt nytt från FACE. Jag tror att det där läppstiftet kommer bli en stor favorit hos mig! Jävlar vilken snygg ljus nude färg!!

 

I'M IN LOVE!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: LZina

Men titta!!! Så fina grejor baby!! Saknar dig här! <3

2012-02-24 @ 10:17:37
Postat av: Frida

sjuuukt gott med sushi, vill oxå ha

2012-02-24 @ 17:25:26
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: Malin

Snygga läppstift! Vilken färg hade du på den från FACE?

2012-02-29 @ 15:43:23
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0