Lill-lördag

Igår kände jag mig så himla duktig. Power walk på morgonen och sen gymmet med Mats på eftermiddagen.
Självklart ska jag förstöra allt det här med lite öl på en onsdag.. fan det börjar bli en vana det här Louise!!!! Damn you! <3
Ute två onsdagar på rad.
 
Den här gången var Gard med och vi hade verkligen super trevligt, och det får jag lida av idag.
 
Klockan är 10 och jag ligger fortfarande i sängen, MED datan.. Det här händet så sällan så att det måste dokumenteras! Jag borde vara ute och gå eller typ äta gröt eller nått.
 


Okey det blev inte bara öl... blev några drinkar också.. Tack pappa Gard!
 
Jag och Louise fick varsin autograf, super coola är vi.
plus att jag försökte hålla räkningen på min skuld til Louise. En massa klotter blev det.

Kommentarer
Postat av: therese thunell

haha ni såg ut att haft det toppen iaf =)

2012-08-30 @ 15:35:01
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0