Lime Crime Makeup

Igår fick jag hem 3 nya läppstift och en eye-primer från Lime Crime. Jag är helt såld på det här märket, i alla fall när det gäller läppstiften och primern.
Läppstifen är super krämiga, täcker perfekt och håller sjukt bra. Jag köpte hem ett av Lime Crimes läppstift för ca en månad sen ( nude färgat så klart ) och var super nöjd med det. Köpte även en ögon primer som jag nu är helt såld på, så jag var bara tvunge att köpa en till när jag ändå skulle köpa hem dom nya läppstift.

Primern är någpt av det bästa jag någonsin har prövat. Jag har alltid haft problem med att ögonskuggorna inte sitter hela dagen utan att jag alltid måste fylla på hela tiden. Men inte nu!!!! Super happy! Jag kan köra en fet sminkning på morgonen och när jag sen kommer hem är jag alltid lika förvånad över att det fortfarande sitter på sin plats. Det ända jag har behövt fylla i är kajalen längst våtlinjen och kanske lite puder. Till och med Mats blev förvånad. Var ute nu i helgen och det ända jag tänkte på när jag sprang förbi en spegel var faktsitk bara håret och pudret. ( å läpparna så klart )

Tänkte att det finns ju fler tjejer än jag som faktsiskt har problem med att man måste springa och fylla på hela tiden eller att det "klumpar" sig mellan ögonlocket osv osv...Så here you are! The best primer ever!!!!!!!! (+ fler !!!!!!!)

Är det nån som har ett tips
på en bra bas primer så att jag slipper tänka på pudret i fortsättningen ? :)
Ska i och för sig kolla på M.A.C när jag har vägarna förbi där.. men det kanske är nån som har nån sån här super duper primer som dom vill dela med sig om???



Detta fick jag hem igår!

 

Och så här satt det heeeela kvällen!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ååh, vilka bra tips! kan beställa tillsammans nästa gång då! :) Jag gillade det ljusrosa, det måste jag få prova! :D



Ses imörrn!

2011-09-05 @ 01:03:48
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Härliga färger!

2012-01-29 @ 17:25:00
URL: http://olivias.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0